Over mij
Het gezicht achter Aletta Online
Ik ben Aletta de Vries en woon sinds 2015 samen met mijn man Martin in het pittoreske Canillas de Aceituno, in de provincie Malaga, Andalusië.
Acht seizoenen lang hebben we met veel plezier en succes vakantiepark Casa Lobera gerund. In december 2022 droegen we het park over aan een Nederlands gezin dat al meerdere malen bij ons verbleef – een mooie en logische stap voor zowel hen als voor ons.
Tijdens de Covid-periode moesten we het vakantiepark tijdelijk sluiten. In die tijd is Martin begonnen met het begeleiden van mensen die hun droomhuis onder de zon zoeken, met name in de Axarquía-streek, ten noordoosten van Malaga. Zelf ben ik in die periode gestart als virtual assistant (VA), waarbij ik uiteenlopende administratieve en ondersteunende opdrachten heb uitgevoerd. Na de overdracht van Casa Lobera eind 2022 ben ik daarnaast actief geweest in het beheer en de verhuur van (vakantie)woningen in en rond ons dorp.
Sinds oktober 2024 ligt mijn focus op mijn werk als VA. Daarnaast werk ik sinds maart 2025 samen met Martin als onafhankelijk vastgoedadviseur onder de naam Costa del Sol Specialist.
Veelzijdige professional met brede ervaring
Met jarenlange ervaring als secretaresse en medewerker personeelsadministratie in diverse organisaties – zowel in de commerciële sector als bij de (semi-)overheid, zowel in Nederland als het buitenland – ben ik een veelzijdige professional.
Zo was ik werkzaam voor het ministerie van Buitenlandse Zaken en werd ik uitgezonden als secretaresse naar de Nederlandse ambassades in Athene en New Delhi. Daarna heb ik op het departement in Den Haag gewerkt.
Ook heb ik ervaring opgedaan als secretaresse bij een handelsbedrijf, uitgeverij en de Kamer van Koophandel. Als medewerker personeelsadministratie was ik werkzaam bij de provincie Overijssel, Zorggroep Apeldoorn en MEE Samen (waar ik volledig online werkte).
Van juni 2023 tot en met juni 2024 werkte ik met veel plezier als remote office assistant / backoffice (project- en urenadministratie) voor Zenda Support en van juli 2024 t/m oktober 2024 als (interim) administratief medewerker backoffice voor Accord uitzendbureau.
Recentelijk optimaliseerde ik de structuur, lay-out en gebruiksvriendelijkheid van de website van een opdrachtgever. Het geeft me voldoening om websites te creëren die niet alleen visueel aantrekkelijk, maar ook functioneel en gebruiksvriendelijk zijn. Ook mijn eigen website heb ik met veel plezier ontworpen en ontwikkeld.
Ik heb ruimte voor meer opdrachten op het gebied van backoffice support en websitebeheer en sta open voor nieuwe samenwerkingen.
Jouw taken in goede handen
Klantgerichtheid staat bij mij centraal. Ik ben betrouwbaar, verantwoordelijk en zorg altijd voor werk van hoge kwaliteit. Wanneer je je taken aan mij toevertrouwt, kun je erop rekenen dat alles zorgvuldig en efficiënt wordt uitgevoerd. Zo krijg jij de ruimte om je te focussen op de kern van je bedrijf.
Half werk is voor mij geen optie: ik ben accuraat en zet altijd de puntjes op de i. Daarnaast ben ik flexibel en pas ik me snel aan jouw specifieke wensen en werkwijze aan. Ik denk graag met je mee over hoe we processen nog efficiënter kunnen organiseren.
Ik werk graag zelfstandig, maar vind het ook belangrijk om regelmatig af te stemmen, zodat we de samenwerking optimaal kunnen laten verlopen. Voor mij is een goede onderlinge klik essentieel om samen de beste resultaten te behalen.
Wat anderen over mij zeggen: “Wanneer jij iets voor ogen hebt, ga je er volledig voor. Je doet dit niet alleen voor jezelf, maar je zet deze kwaliteiten ook in voor je opdrachtgevers.”